sábado, 27 de diciembre de 2014

PRIMERA VEGADA

Hola,
Sempre hi ha una primera vegada. Aquest és el meu debut, un xic a prova, en el món dels blogs.
La tria del tema no ha estat difícil. És el que he estat fent en els últims quasi tres anys. 
Així doncs, en ple aprenentatge també del que és acompanyar els nostres fills en la criança vegana.
Em dic Karen. Fa vora quatre anys vaig decidir no contribuir a matar més animals per a la meva alimentació, ni en la de la meva família.
Fa tres anys la meva petita va decidir "ocupar-me" i, en aquell procés, vaig arribar al món del veganisme. Cal dir que hi vaig introduir-me de la mà d'algú molt especial que més endavant, si em dóna permís us presentaré.

Per què faig aquest blog? Vaig llegir i preguntar molt durant l'embaraç per poder fer-ho de la millor manera. Vaig tenir els meus dubtes, errors i encerts. Ara, la petita ja té 2 anys i 5 mesos i és una nena sana i vital. Vull poder compartir la meva experiència.

Per a qui faig aquest blog? Per a totes aquelles mares i pares que creuen que un món millor és possible. Un món sense morts i sense patiment de cap dels animals que el poblem. Per un món més sostenible. També, "last but not least", per una alimentació més sana i saludable. 

Quan? Espero poder publicar, d'entrada, un cop a la setmana. Els dissabtes vespre, com avui.

Com? Aquí mateix. (Espero sortir-me'n) 

Em sento amb moltes ganas d'escriure. Com quan et regalen quelcom nou i no pots deixar d'investigar-ho. Ves, em surt dir: GRÀCIES!!!

5 comentarios:

  1. Que guai la idea del blog! Em sembla un tema molt interessant i encara que de moment no sóc mare segur que aprenc molt per si en un futur ho soc.

    Fa uns mesos que vaig obrir un blog vegetarià i també intento aprendre i adaptar-me cada dia, jajaj
    www.mividavegetariana.com

    Et segueixo des de ja :)
    Petons!

    ResponderEliminar
  2. Hola Karen, jo estic tenint una mica de confrontació amb el meu CAP pel tema de la dieta de la meva filla petita de 10 mesos. Com portes aquest tema? Gràcies pel blog!

    ResponderEliminar
  3. Hola Ada. Doncs jo no vaig comentar-li mai què feia. El metge m'anava dient què li podia introduir i jo feia el que em semblava. Vaig llegir "niños veganos felices y sanos" i un llibre de la Sandra Hood i amb això faig anar fent. Són dos llibres que et poden ajudar molt. El segon és en anglès. Igualment el que més feiem llavors, als 10 mesos era teta!!

    ResponderEliminar
  4. Hola Karen. Jo també sóc mare d'un nen vegà de 4 anys. Em quedo per aquí que segur que serà molt interessant.
    El meu blog, que és de temàtica més variada, hi ha algun article concret sobre alimentació vegana, introducció de l'alimentació complementària en nens i nenes vegans etc.
    felicitats pel blog i per decidir criar un fill vegà.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a tu!!! Quan tingui un moment m'agradarà llegir-te!! Ens comuniquem!

      Eliminar